isakoppen.reismee.nl

Binnenkort weer een nieuw avontuur

Hi allemaal!

Allereerst wil ik SORRY zeggen dat ik mijn Aruba updates nooit heb afgemaakt. Maar niet getreurd, binnenkort kunnen jullie mij allemaal weer gezellig volgen op mijn nieuwe avontuur!

Waarschijnlijk hebben de mensen in de harde kern al wel gehoord dat ik 15 augustus naar Hong Kong vertrek om mijn minor te gaan doen! Samen met 3 vriendinnen van school studeren we t/m december aan Education University of Hong Kong en reizen we daarna nog 1,5 maand door Azië. Die bestemmingen zijn nog een verrassing ? (ook voor ons).

Dus als jullie het leuk vinden zal ik dit keer met regelmaat (dus niet elke week want we weten allemaal dat ik dat toch niet ga volhouden) een update plaatsen vanuit Hong Kong!

Liefs en tot snel,

Isa

Reacties

Reacties

Mo

Jaaaaa, wordt een fantastische tijd! Ik heb er zoveel zin in!
kusjuhhhs

Niek

Als je tijd hebt om de toerist uit te hangen en je wilt wat van de stad zien let me know. Ben er vorig jaar geweest

Jeannette Borsboom

Wow wat cool en gaaf. Veel succes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!