isakoppen.reismee.nl

Bezoek uit Nederland, lesgeven en Arikok!

Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent!

Allereerst wil ik zeggen: SORRY dat ik al zo lang niet meer heb geschreven! Ik heb het hier erg druk, ik weet dat jullie nou gaan denken: "Waarmee? Op het strand liggen? Met kleuters spelen?" En mijn antwoord daarop is: Ja, dat is zeker waarmee ik druk bezig ben ;)

Ik heb de afgelopen tijd veel appjes gekregen met de vraag waar mijn blogs nou bleven, na 3 weken appjes te krijgen met deze vraag voelde ik uiteindelijk toch wel een beetje de druk om minder poco poco te doen en jullie maar weer eens te entertainen met mijn o zo spannende leven hier! Dus lieve allemaal, jullie dosis sensatie en entertainment staat weer voor jullie klaar!

Als ik heel eerlijk ben, kan ik me natuurlijk niet alles meer herinneren wat ik de afgelopen 3 weken heb gedaan, en dat zou ook wel erg veel typ- en leeswerk zijn. Dus ik haal lekker de hoogtepuntjes eruit zodat jullie deze blog niet halverwege weg gaan klikken en ik op tijd kom voor de yogales waar ik over een halfuurtje naar toe moet.

19 maart kreeg ik erg bijzonder bezoek uit Nederland, tromgeroffel... mijn lieve vriend Siger kwam een weekje op bezoek! Het was super fijn dat hij langskwam en ik mis het ook wel dat ik niet over zijn bed struikel als ik mijn 5 vierkante meter kamertje binnen kom wandelen. Ik had natuurlijk gewoon stage, dus overdag ging Siger zelf naar het strand en haalde mij om half 4 weer op op de parkeerplaats waar de schoolbus mij afzet, dan gingen we nog eventjes samen naar het strand toe. Gelukkig had ik de vrijdag en maandag vrij kunnen krijgen, dus hebben we toen nog veel leuke dingen kunnen doen. Vrijdag zijn we naar de Butterfly Farm geweest en daarna doorgereden naar Baby Beach. 's Avonds hadden we een BBQ op het strand met de hele groep van Perle! Super gezellig dus. Zaterdag zijn we ook naar het strand geweest. We zijn vaak lekker uit eten geweest, veel aan het strand gelegen en genoten om elkaar weer na een maand te zien. Helaas was het maar een weekje.

Nadat ik Siger naar het vliegveld had gebracht, had ik toch wel even een heimwee dipje, ik miste alle lieve mensen in Nederland op dat moment zo erg. Maar dit was gelukkig weer van korte duur, want ik wil inmiddels toch nog wel langer hier blijven dan dat ik hier eigenlijk zou zijn!

Inmiddels heb ik ook mijn eerste helemaal zelfgeplande lessen hier gegeven! Het is erg wennen om aan kleuters les te geven. Iedereen denkt altijd dat het zoveel makkelijker is omdat de stof niet moeilijk is, maar laat me je vertellen, HET IS ZEKER NIET MAKKELIJK! Ze zijn snel afgeleid, maar ze zijn ook heeeeel schattig. Volgende week ga ik mijn grote les geven waarop ik ook beoordeeld wordt, spannend!

Deze week ben ik ook naar Arikok National Park geweest, het natuurgedeelte (lees: woestijn) van Aruba. Met de Montessori 3-6 gingen we hier een wandeling maken en kijken naar de grotten met muurschilderingen van de Indianen. Dit was echt heel leuk en mooi om te zien! Ik ga zeker nog terug naar Arikok om andere delen te bekijken zoals de Natural Bridge en Pool.

Ik zou jullie echt heel graag meer willen vertellen over de afgelopen drie weken, maar ik kan het me echt gewoon niet meer herinneren. Waarschijnlijk is het strand, strand, op stap, strand, stage, uit eten en, oh ja, strand.

Ik heb mijn lesje wel weer geleerd en zal jullie tegenwoordig OP TIJD een update geven! Of ja, dit wordt een poging tot. Blogs schrijven is net zoals afvallen, je houdt het gewoon niet vol.

Nou tot de volgende blog maar weer en een dikke pakkerd uit Aruba!

xxxxxxx

Reacties

Reacties

Anouska

???
Gelukkig krijg ik veel snapjes zodat ik mee kan leven.
File kus van ons ?

Siger

Waar is de zonnebrand ?

Anouska

Haha Siger
Niet bij jou zo te zien ?

Marij

Fijn dat je het zo naar je zin hebt

Leon

Dat werd weer tijd. Wat een leven.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!